Sněm ODA schválil programové priority strany i přípravu na parlamentní volby

  • DSC_4128
  • DSC_4238
  • DSC_4259
  • DSC_4331
  • DSC_4353
  • DSC_4397
  • DSC_4428
  • DSC_4495
  • DSC_4633
  • DSC_4740
  • DSC_4787
  • DSC_5072
  • DSC_5094
  • DSC_5144
  • DSC_5148
  • DSC_4035
  • DSC_4044
  • DSC_4103
  • DSC_4126

Praha – V pátek 12. května 2017 proběhl v Čestlicích u Prahy historicky první celorepublikový sněm znovuobnovené Občanské demokratické aliance. Vedení strany v čele s jejím předsedou Pavlem Sehnalem seznámilo přítomné delegáty s novými programovými prioritami i přípravou na parlamentní volby 2017.

Sněmu ODA se zúčastnilo více než 60 delegátů a 20 hostů z řad příznivců strany ze všech krajů ČR. „Potěšilo mě nadšení mnohých z našich členů, se kterými jsem měl možnost mluvit, s jakým vstoupili do ODA a již mají konkrétní plány, jak budou ve svých obcích a městech naši stranu reprezentovat,“ uvedl předseda ODA Pavel Sehnal s tím, že po prvních základních organizacích a krajské organizaci v Praze budou v příštích týdnech následovat i další organizace v ostatních krajích. „Připraveny jsou např. krajské organizace v Pardubickém, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji. Do letních prázdnin chceme mít založené organizace ve všech krajích,“ doplnil Sehnal.
Účastníci sněmu potvrdili šesti členné složení předsednictva v původní podobě, v jaké fungovalo do sněmu. Vedle předsedy Pavla Sehnala, Jiřího Staňka a Petra Kachlíka, kteří jsou zároveň členy Rady ODA, vykonávají funkci členů předsednictva Jan Skalický, Zdeněk Bartůška a Štěpánka Nezmarová.

Delegáti sněmu schválili také zprávy předsednictva a rady, ve kterých je vedení ODA informovalo o stavu členské základy a výsledku hospodaření za loňský rok. „Strana v minulém roce skončila s přebytkem hospodaření ve výši 2,7 milionu korun. Hlavním příjmem strany byl příspěvek od sponzora ve výši 3 miliony korun,“ uvedl člen rady Petr Kachlík.

Předseda ODA Pavel Sehnal představil během sněmu nové programové priority strany, se kterými se bude ODA ucházet o přízeň voličů v letošních parlamentních volbách. Místopředseda ODA Zdeněk Bartůška pak seznámil účastníky sněmu s přípravou volební kampaně. „Vedle masivní billboardové kampaně budeme akcentovat pochopitelně i klasická tištění média a sociální sítě,“ uvedl k přípravě kampaně Zdeněk Bartůška. Hlavními tématy nového programu budou podle předsedy Sehnala zejména snazší podnikání, spravedlivé důchody a dobře fungující města pro občany. Vše pak vzájemně sjednocuje nekompromisní ústřední heslo kampaně přeškrtnuté NEJDE, a výrazné MUSÍ TO JÍT.

Daniel Ulrich
Marketing ODA